Potężny metraż

Hale bankietowe mogą mieć szerokość od 8 do 25 metrów. Długość hal bankietowych następuje w skoku co 5 metrów. Produkujemy hale o długości przekraczającej 30 m.

Eleganckie wykończenie

Nasze hale bankietowe są wyposażone w elegancki, bankietowy wystrój. Składa się na niego przede wszystkim podwieszany sufit, ekskluzywne żyrandole czy stylowe, okrągłe stoły z obrusami.

Wzmocnione profile

Hale bankietowe posiadają wzmocnione profile aluminiowe. Wytrzymała konstrukcja gwarantuje bezpieczeństwo zaproszonych na uroczystość gości.

Wybrane realizacje hal bankietowych

Zobacz wybrane realizacje hal bankietowych dla naszych klientów

hala weselna 20x35m z wystrojem galowym

Hala Bankietowa 25x35m na uroczystość dla 200 osób

We Wrocławiu wynajęliśmy halę weselną na 200 osób. Zamówienie składało się z hali 20×35 m z podłogą podzieloną na 300 m2 parkietu i 400 m2 na miejsca siedzące. Przed halą dostawiliśmy zadaszoną recepcję 10x10m z podłogą.

15x20m hala bankietowa jubileusz firmy

Hala Bankietowa 15x20m z wystrojem galowym

Na jubileusz firmy Almi Polska dostarczyliśmy halę namiotową bankietową o wymiarach 15×20 m. Zadbaliśmy o to żeby ta rocznica odbyła się w odpowiednim otoczeniu.

Hala Bankietowa 25m x 75m

Hala Bankietowa 25x70m

Realizacja Hali Bankietowej na imprezie firmy Kredyty Chwilówki. Hala została wyposażona w podłogę z wykładziną i wykończona wystrojem galowym.

Hala weselna 20x40m z wystrojem galowym

Hala Weselna 20x40m

Realizacja hali 20x40m na wesele dla 280 osób. Poza halą zamontowaliśmy parkiet do tańca 20x20m, zadaszony taras 15×5 i zaplecze gastronomiczne 10x10m

hala imprezowa 20x40 z podloga extreme masters

Hala Bankietowa 20x40m

Gala inauguracyjna działalność Premium Car Club w hali namiotowej 20x40m z wystrojem galowym i podłogą.

hala-bankietowa-namplan-15x35-klenart-2

Hala Bankietowa 15x35m

Impreza firmowa firmy Klenart w hali namiotowej 15x35m z podłogą, podestem scenicznym, stołami i krzesłami

Rozmiary hal bankietowych

Najpopularniejsze rozmiary hal bankietowych i sposób ich rozbudowy

Rozmiary Hal Namiotowych NAMPLAN

Najpopularniejsze hale bankietowe mają szerokość 10, 15, 20 i 25 m. Bankietowe hale namiotowe o szerokości 25 m są zbudowane z modułów o szerokości 4,16 m. Hale bankietowe o mniejszych szerokościach składają się z kolei z modułów o szerokości 5 m.

Długość hali rozpoczyna się od 10 m. Każda z hal bankietowych może zostać przedłużona do dowolnego rozmiaru co 5 m. Oznacza to, że mamy w zasadzie nieograniczone możliwości pozwalające dowolnie rozbudować halę bankietową. Daje to możliwość adaptacji hali pod dowolny teren.

Wysokość ścian aż do 5m

Ściany mają wysokość od 2,5 m aż do 5 m ze skokiem co 0,5 m

Wysokość ścian w halach magazynowych NAMPLAN

Najpopularniejsze dodatki do hal bankietowych

Najczęściej wybierane wyposażenie do hal bankietowych

Ozdobne żyrandole

Oświetlenie w hali bankietowej zapewniają stylowe i eleganckie żyrandole.

Krzesła i stoły

Zapewniamy miejsca siedzące nawet dla 1500 osób. Do dyspozycji mamy krzesła składane, krzesła bankietowe, stoliki okrągłe oraz stoliki koktajlowe. Krzesła i stoły na życzenie dekorujemy futerałami.

Wykładzina

Wykładzina to element znacząco polepszający wygląd hal bankietowych. Dostępna jest w kilku kolorach współgrających z wystrojem hal bankietowych.

Podłoga drewniana

Podłoga z drewna sosnowego na stelażu stalowo-aluminiowym. Idealnie sprawdza się jako parkiet do hali bankietowej. Podłoga z drewna sosnowego nie jest droga, nadaje wnętrzu wyjątkowego klimatu i elegancji oraz cechuje się sporą wytrzymałością.

Nagrzewnice i klimatyzatory

Dobór odpowiedniego sprzętu klimatyzacyjnego pozwala zredukować koszt utrzymania odpowiedniej temperatury. Wyposażamy hale bankietowe w wydajne klimatyzatory przystosowane pod gabaryty hal namiotowych.

Ściany transparentne

Hale bankietowe można doposażyć w ściany z okiennicami, transparentnymi pasami o dowolnych wymiarach oraz transparentne dachy. Takie rozwiązanie zapewnia wyjątkowy efekt oraz dodatkowe, naturalne doświetlenie namiotu.

Wynajem hal bankietowych

W naszej bogatej ofercie znajdują się między innymi hale bankietowe. Dzięki nim nasi klienci będą mogli zapewnić swoim gościom niezapomniane przyjęcia i eventy okolicznościowe. Oferujemy naszym klientom wynajem hal bankietowych, które można postawić na dowolnym rodzaju podłoża – wszystko dzięki wytrzymałej konstrukcji, która dodatkowo zapewnia ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Hale bankietowe mogą być wykorzystywane o dowolnej porze roku – zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Poprzez możliwość zainstalowania w nich systemu klimatyzacji oraz ogrzewania możliwe jest dostosowanie odpowiedniej temperatury wewnątrz hali.

Oferujemy Państwu namioty wykonane ze stali oraz aluminium w rozmiarach dopasowanych do oczekiwań klientów – każdy z namiotów wykonujemy zgodnie w oparciu o aktualne normy bezpieczeństwa.

W komplecie wraz z namiotem znajduje się stelaż konstrukcji, dach, ściany boczne, gala sufitowa oraz oświetlenie. Hale bankietowe oferowane przez naszą firmę są dowożone we wskazane miejsce, gdzie następnie nasi specjaliści zajmują się ich montażem.

Namplan – firma z wieloletnim doświadczeniem

Nasza firma od ponad 15 lat specjalizuje się w produkcji hal namiotowych oraz ich wynajmie. Dzięki naszemu doświadczeniu wyprodukowaliśmy prawie 4 tysiące hal dla naszych klientów. Oferujemy produkty najwyższej jakości, które na rynku wyróżniają się trzema ważnymi cechami:

• Bardzo duży metraż – hale namiotowe mogą mieć szerokość od 8 do 25 metrów. W ofercie posiadamy hale bankietowe o długości przekraczającej 30 metrów, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
  • Solidne wykończenie – hale bankietowe, które wynajmują nasi klienci, mogą być wyposażone w dodatkowe, eleganckie elementy: stoły z obrusami, żyrandole itp.
  • Najwyższej jakości konstrukcja – hale bankietowe wyposażone są we wzmocnione profile wykonane z aluminium, dzięki temu cała konstrukcja jest bardzo wytrzymała i gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa.

Wynajem hal bankietowych od Namplan to gwarancja najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa gości. Swoją ofertę dostosowujemy indywidualnie do każdego z naszych klientów. Nasi doradcy, dzięki swojej wieloletniej wiedzy pomogą w doborze najlepszego rozmiaru hali bankietowej tak, aby organizowany w niej event był niezapomnianym przeżyciem. Na specjalne życzenie klientów w oferowanych przez nas halach montujemy stylowe żyrandole, które zapewnią oświetlenie po zmroku – np. podczas organizowanego w plenerze wesela.

Wśród oferowanych dodatkowych elementów wyposażenia hal znajdują się: krzesła składane oraz bankietowe, stoliki okrągłe oraz koktajlowe – na specjalne życzenie klientów możliwe jest dokonanie dekoracji eleganckimi futerałami. Możliwe jest również zamontowanie podłogi drewnianej ze stelażami stalowo-aluminiowymi.

Dzięki oferowanym przez nas halom bankietowym każde organizowane przyjęcie lub event będzie niezapomnianym wydarzeniem.

wynajem hal bankietowych

© 2018 NAMPLAN. Wszystkie prawa zastrzeżone.